Koulutuspalvelut

Kouluttajina toimivat Justinin kokeneet asiantuntijat, joilla on vuosien kokemus ja tietotaito erilaisista palvelujohtamisen kehityshankkeista.

Katso julkiset koulutuksemme täältä » Kysy organisaatiokohtaisesta toteutuksesta »

Koulutuspaketit

Jos olet hakemassa kokonaisvaltaisempaa osaamisen kehittämistä, kannattaa tutustua koulutuspaketteihimme. Olemme yhdistelleet koulutustuotteitamme teemoittain niin, että saat kokonaisuudesta oppimisen kannalta parhaimman hyödyn kustannustehokkaaseen hintaan. Katso koulutuspakettimme alta.

Käytännön palvelunhallintatoimisto (SMO)

Palvelunhallintatoimiston (SMO) perustaminen on monen organisaation tavoitteena, mutta mikä tarkalleen ottaen on SMO ja mitä sen kuuluisi tehdä. SMO:n käyttöönotossa äärimmäisen tärkeää on ensin määritellä selkeästi sen tavoitteet. Sen jälkeen voidaan vasta suunnitella SMO:n vastuulle kuuluvat tehtävät ja rakentaa organisaatio sekä hallintamalli.

Prosessipäällikkö Bootcamp

Onko prosessijohtamisen taso organisaatioissasi hyvin vaihtelevaa ja perustuu monesti yksittäisten henkilöiden osaamiseen ja persoonaan? Ongelma ei välttämättä ole siinä, etteikö ITIL-kurssien jälkeen ymmärrettäisi itse prosessien sisältöä ja tarkoitusta, vaan siitä, että hyvä prosessijohtaminen vaatii paljon yhteisiä käytäntöjä, yksityiskohtien sopimista, kommunikaatiota sekä sidosryhmien välisen ymmärryksen kasvattamista.

Käytännön tiedonmallinnus

Kaikki puhuu tiedolla johtamisesta ja sen tärkeydestä. Mutta mitä tuo arvokas tieto on, ja missä muodossa sitä ylläpidetään tietojärjestelmissä? Tiedonmallinnuksen avulla kuvataan ja jäsennellään kriittisen tiedon rakenteet ja sisällöt niin, että data on organisaation ja liiketoiminnan hyödynnettävissä.

Käytännön toiminnallinen arkkitehtuuri

Hyvä ja vaikutuksellinen palvelujohtaminen edellyttää syvällistä teknologian ja toiminnan välisten riippuvuuksien ymmärtämistä. Toiminnallinen arkkitehtuuri antaa työkaluja näiden arvoketjujen kuvaamiseen ja hyödyntämiseen.

Käytännön prosessisuunnittelu

Prosessit ovat palveluorganisaation tehokkaan ja arvolähtöisen toiminnan selkäranka. Toimintatapojen asianmukainen ja ammattimainen kuvaaminen auttaa ymmärtämään oman toiminnan arvoketjuja, mahdollistaen prosessien asiakas- ja palvelulähtöisen kehittämisen.

IT4IT™ 3 Foundation

Tämä kurssi on tarkoitettu IT-palveluiden suunnittelijoille, arkkitehdeille, asiantuntijoille sekä erityisesti niille, jotka haluavat ymmärtää ja mallintaa digitaalisia palveluja tuottavia IT-arvoketjuja.

Digitaalinen Palvelukatalogi

Opi käytännön työkalut digitaalisen palvelukatalogin suunnitteluun ja lanseeraukseen organisaatiollesi.

Käytännön Omaisuuden- ja Konfiguraationhallinta

Opi mitkä ovat konfiguraationhallinnan tuomat hyödyt ja lisäarvo liiketoiminnalle, sekä kuinka konfiguraationhallinta suunnitellaan ja käyttöönotetaan organisaatiossasi.